banner

Zprávy od vody
Ondra a Maty Škodové. Rybářský kroužek Hronov na Rybníku Vítězná...

Půlnočák

Celej den se to ani nehlo a za 5minut 00:00 hrčák a na konci tenhle fešák..

Krab + pop squid octopus

Labe práce Labe práce Labe práce

Pár parádních a pro mě hodně cenných kaprů. Ráno jim ten nářez prostě chutná....

Víkendovky

V sezóně jsem neměl čes na týdenní výpravu a tak jsem jezdil na dvoudenky. Pár ryb se nám podařilo nachytat,ale byl to docela záhul. Letos ty ryby moc nespolupracujou,ale to ještě přijde a bude to !!!!ok ombre!!!! Zatím Čus bambus...

Zdolávačka Bráchanec s krasavcem Pouštěčka Šupik Fešák Tak akorát na den... OK!!!!!!!

Petrova povedená výprava

Amur 115cm  15,5kg Kapr  104cm  17,5kg

Nočka na Labi

Po práci jsem se dostal na chvilku na Labe. Nahazoval jsem až kolem 19:00,dříve to bohužel nestíhám,ale i tak se dá něco nachytat. Na jeden prut jsem našil jednu guli green seashell a druhý prut jsem osadil monster liverem. Celou noc se to ani nehlo ale ráno těsně před balením se mi rozjel prut nahozený metr od druhého břehu. Byl to parádní souboj a kapr na zdejší poměry s nečekanou váhou 11kg. Hned jak budu mít čas půjdu jim to tam zase poslat..

Zatím zdar a hodně štěstí při vašich výpravách..

Klubovka po rozmrzu

Klubovka nám rozmrzla, tak jsem po práci a povinostech vyrazil na rybník si vyčistit hlavu.

Po dlouhé době na kaprech, tak jsem byl plný očekávání. Na jeden prut jsem nastražil panáčka

a na druhý plovku. Montáže jsem doplnil o PVA punčochu s pelatami. Ryby spolupracovali a tak

se jich pár objevilo na podložce.                               KS-fish team Bedlik

Podzim 2013

Poslední delší výprava dopadla celkem dobře. Podarilo se nám chytit pár pěkných kaprů. Hodně ryb se pohybovalo okolo 9kg a dva parádní lysci 15kg a 15,10kg. Počasí nám celkem přálo a tak jsme si užili krásné dny u vody..

Davidův osobáček

Na poslední týden v srpnu jsem si chtěl naplánovat minimálně pětidenní výpravu za kapry jako rozloučení s prázdinama. Ale asi každý rybář zná, že sám to není ono a navíc ještě nemám papíry abych mohl jet sám. Takže jsem se zeptal pár kamarádů, ale ty neměnili buď dovolené nebo hold ten zapeklitý čas. Už jsem si myslel, že se opět nikam nedostanu, ale vždy mě s toho dostane ten nejlepší brácha Kuba. Šéf mu dal volno a tak nám nic nebránilo k odjezdu. Jako revír jsme si vybrali naší oblíbenou svazovku ve Východních Čechách, kde to brácha moc dobře zná. Po dojezdu na svazovku jsme si vybrali flek, rozložili věci, nahodili, zakrmili a jen čekali jestli se už první den zvedne nějaký z našich swingerů. Netrvalo to dlouho a Kubův swinger se lehce došponoval a vytáhl krásného kapra kolem 9 kilo. Tadytu sortu ryb brácha tahal celé dny, ale na mě ryby jak se říká nějako zapomínali. Vytáhl jsem třeba „jen" dvě ryby denně, ale nějako mi to nevadilo, protože když tahá aspoň jeden z dvojce tak se je aspoň na co koukat. :) Třetí den ráno v pět hodin se mi neuvěřitelně rozjel pravej prut, hned po zvednutí prutu jsem věděl, že to nebude malá ryba a tak jsem jel na vodu. Carp mě odtáhl asi 20 metrů od místa na takovou malou plážičku a tam začal ten nejlepší boj s rybou v mým životě. Po asi třiceti minutách jsem do podběráku podebral pěknou rybu. A vyrazil s ní ke břehu. Volal jsem na bráchu: „Tohle jsem tady ještě nechytl" a on jenom: „ už podle toho že jsem tady slyšel brzdu mi bylo jasný, že to bude pěkná ryba". :) Když jsme ho zvážili tak kapr měl 16,50kg. Měl jsem v sobě neuvěřitelnej adrenalin. :) Po pár fotkách jsem ještě s mým osobáčkem, vlezl do vody dal mu pusu na rozloučenou, poděkoval a pustil zpět. Poslední dva dny jsme si hodně užívali a  už ne jen brácha, ale i já začali tahat ty ryby okolo 7-10kg.  Nastal poslední den a mi museli začít balit a rozloučit se s vodou. Cca. po čtvrtý hodině odpolko jsme teda vše naházeli do auta a jeli domů. Opět nám Carp Inferno ukázalo, že prostě funguje a s bráchou jsme si díky němu skvěle zachytali.

S Pozdravem David a Kuba.

16.50 16.50

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Rybačka na klubové vodě Vítězná

V pátek 20.-21.4. jsme s přítelkyní Káťou a parťákem Kubou dorazili na klubovou vodu. Hned při příjezdu jsme zpozorovali rybí aktivitu. Ryby budou při chuti!!! A taky že jo! Nestihl jsem nahodit ani druhý prut a hned jízda! Zdolal jsem první rybu. Byl to nádherně stavěný lysec s váhou 8 kilogramů. Paráda! Chytali jsme dva dny. Na břeh se podívalo velké množství kaprů, avšak váhová hranice nepřesáhla 9 kilogramů. Do podběráku se podívalo i velké množství línů, největší z nich měl krásných 48 cm! Byla to super výprava, brzy se chystáme na další, za cíl máme nachytat ryby o pár kilogramů těžší, které v této vodě plavou!

Bedlik a Kuba KS-fish team

Únorový pokus č.2

V neděli 17.2.2013 jsme s Michalem uskutečnili pokus č.2 a vyrazili na jednodenní výpravu za kapříkama. Kam jinam než na již rozmrzlé koryto naší oblíbené přehrady. Rozhodli jsme se ,že si s sebou přibalíme i feedery a tak ještě večer rychle koupit nějaké pečivo, trochu Bonduelky,namíchat krmení a ráno v 7.00 odjezd! Přijíždíme na přehradu a tam nás čeká opravdu příjemné překvapení.Koryto je rozmrzlé,nikde ani noha,jenom pár kachen na hladině.No prostě oproti minulému víkendu si připadáme jako v pohádceLaughing! Rychle usedáme na místo a připravíme si každý jeden prut  s jednou kuličkou boilie a PVA punčochou naplněnou nadrceným boiliem s kapří směsí a nahazujeme je na hranu koryta. S feedery budeme chytat před sebou těsně u odtávajícího ledu v hloubce cca.1,5m. Na feeder jsme použili průběžné montáže, 30g krmítka, návazce o průměru 0,14mm, háčky č.12 (Guru bez protihrotu)a jako nástrahu zrnko kukuřičky pod háček zajištěnou červem. Občas jsme zkusili pod háček našít rohlík, nebo jenom samotné červy a musím říci, že všechny námi nabízené nástahy fungovaly parádně a nachytali jsme spoustu krásných ryb. Michal měl na prutu i vysněného krásného kapříka, ale jeho čtrnáctka v kmenu bohužel nevydrželaTongue out. Přišla 15 hodina a mi museli bohužel začít balit. Vůbec se nám nechtělo, protože nám ryby braly víc a víc, ale povinosti volajíCry. Nic s tím nenaděláme, balíme, ale tentokrát jsme nabiti energií a krásnými zážitky. Sice bez kapra,ale příště se nám to snad již povede.

Tak zase někdy příště. Kuba a Bedlik KS-Fish team.

Pruty jsou nahozeny. Kuba a jeho úlovek. Ani Bedlik nezůstal pozadu. Ulovená plotička na feederové montáži. Po chvilce začali brát cejni. Čekání na záběr.

Únorový pokus č.1

Ve čtvrtek 7.2.2013 jsme s parťákem Michalem dostali (ale opravdu velkou) kapří horečku a vyrazili jsme si zakrmit na přehradu a těšili jsme se, jak si tam pojedeme v pátek a sobotu zarybařit. Museli jsme ujít cca 2km než jsme našli místo, kde by se dalo zakempovat. Flek nic moc, ale co se dá dělat, už jsme si na ty podkrkonošské kopce zvykli Laughing. Rozhodli jsme se pro boilie Fruit secret a Lake Wizard a prohodili jsme si místa trochou tohoto boilie. V pátek jsme si v klubovně naší nové prodejny vše pečlivě připravili (nadrtili a boostrovali boilie, navařili konopí, připravovali směs do PVA a vyráběli co nejjemnější návazce pro opatrné zimní kapříky. Je 15.00 hod., vše je připraveno a mi vyrážíme směr přehrada. Po příjezdu na sebe naložíme všechny věci a po dvoukilometrovém trápení konečně přicházíme k námi vybranému místečku. Ale pohled z kopce dolů na zamrzlou vodu nám málem přinesl infarktSurprised! Co teď???? Za chvilku bude tma a tak jsme museli zvolit plán č.2 a rychle vyrazit někam na řeku. Všechny věci rychle zpátky do auta a jedeme hledat místo někam na Labe. Netrvalo to dlouho, bylo nám už celkem jedno kde nahodíme, hlavně ať už jsme pod přístřeškem a můžeme si jít lehnoutCry. Oba jsme toho měli opravdu dost, ale pořád tam nějaká ta chuť byla. Ta nás však ráno přešla když jsme zjistili že vodou táhne neuvěřitelné množství listí a jiného bor...u. Nahodili jsme podél břehu, ale i tak se nám to nabalovalo na vlasce a táhlo to. Po půldenním lovu jsme to bez kontaktu s rybou vytáhli a ne zrovna s dobrou náladou jeli k domovu. Pokaždé se to prostě nepodaří jak si plánuješ, utěšovali jsme se a již cestou domů plánujeme výpravu na příští víkendWink. Určitě to bude lepší a nějakého kapříka se nám podaří přemluvit.

Kuba a Bedlik KS-Fish team

Návrat z ranní procházky. Náš hotýlek. Čekání na kapra. Jsme připraveni. Naše zbraně na zimní kapříky. Opravdu pestrá nabídka. Připravené PVA s Method mixem a drceným boiliem.

Fenomén oliheň

A opět se nám potvrdilo, že zelenice je prostě válec. Na naší první výpravu jsme se vypravili na jednu svazovou vodu ve východních čechách. Za týden jsme ulovili několik ryb kolem 8-9kg. Druhý den se mi podařilo zdolat dvě krásné ryby 12.70kg a 13.20kg, to byl začátek jak má být. Ryby začínaly být při chuti a záběry začaly chodit celkem pravidelně. Třetí den asi 20 minut po nahození přišla neuvěřitelná ryba, koi kapr 80cm 9.80 kg to byla prostě paráda. Nechytit už do konce výpravy nic, budu i tak nad míru spokojen. Štěstí ale stálo při mně a výpravu jsem si ozdobil šupináčem 91cm  18.50kg, kterému jako všem zachutnala oliheň s pop up oliheň. Fungoval nám ještě banán oliheň na který parťák Max nachytal také krásné ryby okolo 10kg a jednoho fešáka 11.80kg. Ani kámoš Michal, který dorazil až v úterý nezůstal pozadu. Hned po příjezdu si povodil jednoho menšího šupíka a poté se dočkal pěkné ryby kolem 10kg. Výprava byla super, tak doufám, že brzo pojedeme zas…

Kuba a jeho šupík  Zdolávačka na vodě Bedlik a jeho úlovek Náš tábor Ani Max nezůstal pozadu To je ale krasaveček.Gratulujeme Kubo! Další body pro Maxe! Kubův noční úlovek

Odpoledne na přehradě…

V neděli jsme vyrazili s Nikčou na chvilku k vodě. Nikča se chtěla učit a já chtěl aspoň na chvilku nahodit na oblíbené přehradě. Počasí nám hrálo do karet, pařilo slunce a foukal silný vítr. Oba pruty jsem tak nahodil na plotnu kousek od břehu. Nakrmil jsem citrusem a masovkou, od každého tak 20 kuliček, víc nebylo potřeba. Pod háčky jsem našil citrus s pop up citrus a za tři hodiny se to rozjelo. Krásný 13kg bojovný šupík skončil v podběráku. Proběhlo pár fotek a kapr mazal zpět do vody a my spokojeni s úlovkem a krásným zážitkem jeli domů na večeři. Je vidět, že i na chvilku se vyplatí nahodit, jen tomu musíte věřit.

Nikča a její šupináč z přehrady. Kuba a jeho krásné chvíle na přehradě s Nikčou a kapříky. Nikča a její šupináč z přehrady. Kuba a jeho krásné chvíle na přehradě s Nikčou a kapříky.

Odpolední dýchánek na přehradě 18.3.2012

Po neúspěšné noci ze 17.3. na 18.3. na ÚN Rozkoš jsme se s parťákem Michalem rozhodli, že vyzvedneme doma naše drahé polovičky a pojedeme obhlédnout terén na naši oblíbenou přehradu. Voda byla poměrně dost upuštěná, a proto jsme snad ani nedoufali, že se dočkáme nějakého záběru. Především má přítelkyně Niky si z nás utahovala, že chytneme dřív rýmu než rybu. Ale my jsme i tak věřili, že se nám poštěstí a nějaký ten úlovek určitě přijde. Rozhodl jsem se, že nebudu vůbec krmit. Na oba pruty jsem umístil průběžné montáže – malé Espa vel. 10. Jako nástrahu jsem zvolil Kapří bonbonek Citrus Fizz a do PVA jsem nabil Carp Attack - activ od Max Carpu. Jeden prut jsem nahodil k protilehlému břehu na prudký svah, zhruba do 1,5 metrové hloubky. Druhý prut jsem poslal na hranu koryta. Seděli jsme a užívali si paprsky slunce. Holky se opalovaly jako v červenci, za to my s Michalem jsme hypnotizovali swingery, aby alespoň malý kapřík nasál popinku a ukázal nám svou překrásnou, ještě zimní barvu. A v tom, jako když práskne bičem – píp píp píp ! Zvedám prut a je tam. Nebude to žádný obr, ale je to kapr, nádherný lysec. Patří k těm menším, co obývají naši přehradu, ale je překrásný a zbarvený jako sluníčko. Kapříka pouštím a teď rychle naplnit PVA a zpátky s tím k protilehlému břehu. Hned po nahození však přišli dva rybáři a sedli si hned k mé montáži. Musel jsem tak i druhý prut nahodit ke korytu, odkud jsem pak ještě dostal čtyři kapříky. Byli sice menší, ale v tomto ročním období a při teplotě vody 3 stupně, to byla paráda. Michal měl také záběry, ale bohužel se mu je nepodařilo proměnit. Po tomto zdařilém dni jsme usoudili, že si tuto akci musíme příští neděli zopakovat.

Tak zatím Tě pic, Kuba a Michal.

Výprava na ÚN Rozkoš 10.3.2012

V sobotu ráno 7:00h jsem dorazil k vodě. Jaké bylo moje překvapení, když jindy rozmrzlé místo bylo zatažené ledem. Byl slabý tak jsem za pomoci labutí (které jsem zatím krmil viz. foto) narušil a mohl začít lov. Potřeboval jsem vyzkoušet nové pruty a navijáky. Na červy jsem během pár minut chytil cejna. Mám první letošní rybu :) !!! Tak jsem nastražil boilie a čekal na kapra. Během dne se kolem mne vystřídalo několik rybářů, ale bez úspěchu. Je ještě poměrně chladno a voda studená. Kolem 14:30h za mnou přijeli kolegové a začal lov ve velkém. Bohužel, kapra jsme se dnes nedočkali :(. Ovšem kukuřička a masňáci cejnům chutnali a na feeder jsme jich pár chytili. Kolem 20h jsme to zabalili a jeli k domovu. Ovšem u výjezdu z kempu nás čekalo další překvapení v podobě zavřené brány. V areálu již nikdo ze správy nebyl a tak jsme museli využít služeb městské policie Česká Skalice, která nás vysvobodila a zajistila otevření brány (tímto jim chceme ještě jednou poděkovat), jinak bychom tam byly asi ještě dnes. Takže na závěr je třeba říci, že Rozkoš je již částečně chytatelná, jenom pozor Kemp se v 19h uzavírá!!!

Hezké dny u vody přeje KS-Fish team.

ÚN Rozkoš 10.3.2012 ÚN Rozkoš 10.3.2012 ÚN Rozkoš 10.3.2012 ÚN Rozkoš 10.3.2012

Slepé rameno Černožice 2.3.2012

Dnes jsme navštívili Černožické slepé rameno. Je již z části od přítoku bez ledu a tak jsme se pokusili ulovit nějakou rybu. Po zakrmení začaly reagovat plotice. Pár jsme jich chytili, ale nic většího nepřišlo. Ale dvakrát se v krmení u hladiny objevila větší ryba. Myslím, že to již nebude dlouho trvat a ryby začnou brát! Ovšem i tak to bylo příjemně strávené odpoledne.